Welcome to ScrapScandistyle blogging. Here you will find challenges every week, contests and news about www.scrapscandistyle.com. There will be prizes for the winners and cool freebies for all of you who participate. We hope you will enjoy the ride.

Friday, March 6, 2009

Star Challenge #2

Da er det på tide med en ny oppgave.
Dere har frist til neste fredag kl 1800 med å legge en link til din LO.


Oppgave 2:
Din barndomsstjerne. Hadde du et idol da du var lita? En stor rockestjerne, eller kanskje det var bestemor som var din stjerne?

# 2:
Your childhood star.
Did you have an idol when you where a child? A big rockstar, or maybe your Granny was your star?


Her er noen LOer til inspirasjon
Here's a few layout just for inspiration



2 comments:

  1. Så flott oppgave. Måtte jo velge pappa'n min jeg da siden jeg er en skikkelig pappa-jente :)

    Her er den
    http://www.scrapscandistyle.org/gallery/showphoto.php?photo=2785&ppuser=53

    ReplyDelete
  2. Flott oppgave. Og hos meg ble det mine besteforeldre. De har gjort alt for oss barnbarn, og jeg er så utrolig glad i de. Så en liten hyllest til dem.
    Mistet jo også bestefar for 4 måneder siden, så denne LO'en skal bestemor få av meg.

    Her er min
    http://www.scrapscandistyle.org/gallery/showphoto.php?photo=2860&ppuser=30

    ReplyDelete